پاسخدون

ساخت وبلاگ

 

در این پست قصد داریم در رابطه با مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره کنکور غیر حضوری توسط تیم پاسخدون صحبت کنیم.

یکی از مشکلاتی که همواره در بحث مشاوره مطرح بوده، عدم دسترسی همگان به امکانات یکسان و الزام حضور افراد در مکان مشخص است.

پاسخدون تصمیم گرفت با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی، این امکان را برای همه افراد فراهم کند تا از مشاوره ‏های تخصصی این مرکز به صورت تلفنی و عادلانه استفاده نمایند.

در این روش از مشاوره، نیازی به حضور فیزیکی و تعیین وقت قبلی نیست و هر کس می تواند در ساعات مختلف شبانه روز با مشاور متخصص خود مستقیما صحبت کرده و مشکل خود را حل نماید.

همچنین فرد فقط هزینه مشاوره را پرداخت میکند و هزینه رفت و آمد دیگر ندارد. همچنین در زمان هم به شدت صرفه جویی خواهد شد.

لازم به ذکر است که هزینه مشاوره تلفنی به مراتب از مشاوره حضوری تحصیلی کمتر است و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می‏باشد.

زیرا در مشاوره های حضوری هزینه به صورت ساعتی پرداخت می‏ شود و شما نمی توانید فقط یک سوال کوتاه بپرسید اما در مشاوره تلفنی هزینه به صورت دقیقه ای پرداخت خواهد شد و هر کسی میتواند برای آن برنامه ریزی کند و هزینه اضافی پرداخت نکند.

علاوه بر این موارد، شما با مشاوره تلفنی حق انتخاب زیادی دارید و میتوانید در زمینه های مختلف از مشاوران مربوطه آن سوال خود را بپرسید.

پاسخدون با کوله باری از تجربه در ارائه خدمات مشاوره ای، این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

شما میتوانید در هر زمان و مکان و تنها با یک تلفن به متخصص موضوع مورد بحث خود در فضای کاملا صمیمانه گفتگو نموده و در سریع ترین زمان ممکن به جواب سوالات خود برسید. لازم به ذکر است،

پاسخدون در حال حاضر در تمامی زمینه های مشاوره تحصیلی (مدرسه، کنکور، کارشناسی ارشد و دکترا، تحصیل خارج از کشور)، آزمونهای زبان انگلیسی و مشاوره سربازی خدمات تخصصی خود را ارائه میکند.

مشاوره تحصیلی تلفنی توسط پاسخدون

پاسخدون...
ما را در سایت پاسخدون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pooshakcity pasokhdoon بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت: 13:02